Szarlotka dla leniwych

(z www.asiaeight.blox.pl)

Szarlotka dla leniwych


1 szklanka mąki
1 szklanka cukru
1 szklanka kaszy manny
2 łyżeczki proszku do pieczenia (bez proszku też wychodzi )

Dokładnie wymieszać wszystko powyżej.

1 kg jabłek- obrać (też niekoniecznie, ja z lenistwa tego nie zrobiłam :P ) i zetrzeć na tarce lub drobno pokroić.

Tortownicę wysmarować grubo masłem.

Czas na przekładankę: na dnie tortownicy rozsypać:

szklankę mieszanki
połowę jabłek
szklankę mieszanki
połowę jabłek
szklankę mieszanki
na wierzch zetrzeć 1/2 kostki masła

Piec przez 50 minut w piekarniku nagrzanym do 190 stopni. Pycha!

albumyslubne

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł:) Na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię taką samą szarlotkę od kilku lat:-) Pychotka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. aha tylko, że do startych jabłek dodaje jeszcze cynamon i cukier waniliowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wypróbować, ale mam pytanie, czy to jest ciasto bez soli ?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też cynamon obowiązkowo!
    tak, ciasto bez soli..

    OdpowiedzUsuń